December-avisen er på gaden - og online. Du kan læse avisen her

 

 

http://www.https://jammerbugtrengoering.dk/
Artikel
14-12-2020

DET SKER: Unikke oplevelser skal under juletræet i år

Nordvestkysten kører med en kampagne for oplevelser som julegaver

Tekst og foto: Presse

Under overskriften ”Meget mere end bare en julegave ude vestpå” ønsker turistorganisationen Destination Nordvestkysten at slå et slag for og skabe ekstra opmærksomhed omkring de mange fantastiske og unikke oplevelser, der findes langs Nordvestkysten, som også kan bruges som julegaveideer.

Giv en oplevelse i gave
Turistoplevelserne skal gerne komme til at fylde godt under juletræet i de danske hjem i år. Derfor er der med markedsføring af julemånedens mange aktiviteter igangsat endnu et kampagnespor, der går på at give unikke og mindeværdige oplevelser som julegave.
- Især i år, hvor Corona har sat sit tydelige præg på turistbranchen, vil det være en særlig god ide at støtte op omkring turisterhvervet og benytte lejligheden til at finde en oplevelsesgave, der med garanti vil vække begejstring hos modtageren og samtidig støtte det lokale erhverv, siger Peter Krusborg Pedersen, CEO i Destination Nordvestkysten.

Unikke oplevelser til danskerne
Nordvestkysten er fuld af spændende oplevelser og mange af dem i en helt enestående natur, som vil gøre sig utrolig godt som en personlig og anderledes julegave. Dejlige oplevelser er med til at skabe vidunderlige minder, der beriger både dig og dine nærmeste.
Derfor kan du finde både surferkurser, vestkystsafari i Landrover, guidet tur på mountainbike eller Puch Maxi, sælsafari, whiskysmagning, unikke og anderledes overnatningsmuligheder, østerssafari eller entrebilletter til spændende, imponerende og sjove attraktioner for både børn og voksne.
Kampagnen er samtidig en del af den nationale kampagne – Meget mere end bare Danmark, som rullede over Danmark hen over sommeren. I samme koncept er der nu lavet en julevariant under navnet ”Meget mere end bare en julegave”.

Konkurrence med oplevelser
Destination Nordvestkysten har rakt ud til turisterhvervet, for at profilere deres oplevelse via kampagnen, og det har en lang række oplevelsesaktører takket ja til.
Det har skabt en spændende inspirationside, hvor alle kan hente gode ideer til oplevelsesgaver, der skal lægges under juletræet i år.  
For at skabe yderligere opmærksomhed kører der samtidig konkurrencer på de sociale medier på VisitNordvestkystens Facebook-side, hvor alle de spændende oplevelser også kan vindes.
Der er både nye præmier og nye vindere hver dag, og er man ikke lige en af de heldige vindere, så er det altså også muligt at købe oplevelsen.

 

Læs flere nyheder