Sommeravis 4 kan læses her

Læs OPLEVNU 2019 her

 

http://www.skulpturparken.dk
Artikel
12-07-2019

Nu bliver det nemmere at være gæst i Fårup Sommerland

Fårup Sommerland opruster digitalt og lancerer nu en splinterny app, der skal gøre det nemmere at være gæst i sommerlandet

Tekst: Louise Kande – Foto: Presse

Fremover behøver gæster ikke huske andet end deres telefoner, når de besøger Fårup Sommerland. Sommerlandet lancerer nemlig en splinterny Fårup App, der skal gøre det lettere for gæster at planlægge deres besøg - og ikke mindst håndtere sæsonkort og billetter. - I bund og grund er oplevelsen i Fårup jo analog, og det har vi ikke tænkt os at ændre på. Vi værner om, at vores primære opgave er at skabe rammerne for sjove og dejlige oplevelser for børn og familier. Målet med vores nye app er at gøre en række praktiske forhold lettere for vores gæster, der efterhånden har en klar forventning om at kunne klare det meste fra telefonen. Fårup Sommerland er et sted for alle, og appen skal hjælpe med at gøre det lettere at være gæst hos os, siger marketingchef i Fårup Sommerland, Rasmus Mortensen.  Det er blandt andet muligt at købe og håndtere billetter og sæsonkort via appen, så man fra nu kan have alle i familiens sæsonkort samlet på telefonen. Derudover vil det være muligt at få overblik over kø-tider, koncerter og events i parken samt åbningstider i Aquaparken, hvilket gør det nemmere at planlægge sit besøg.  Det er fortsat muligt at købe og benytte traditionelle sæsonkort og fysiske billetter.

Teknologi styrker vækstpotentiale

Lanceringen af den nye app, som er produceret i samarbejde med Aalborg-virksomheden Combine, er nyeste tiltag i en omfattende digitalisering af Fårup Sommerland, der desuden har omfattet en opgradering af hjemmeside, nyt bookingsystem og ny webshop.  - Det er ingen hemmelighed, at et digitalt fokus er en nødvendighed, hvis man vil drive virksomhed i dag – og i fremtiden ikke mindst. Derfor har vi gennem de seneste år gennemgået en omfattende digital omstilling, som vi forsøger at tænke ind i alle aspekter af forretningen. Det er en ressourcekrævende proces, men vi ser det som en solid investering i at skabe bedre oplevelser for vores gæster, understreger Rasmus Mortensen.

 

 

Læs flere nyheder