Flyvende flasker hylder Blokhus:
Blokhus får sin helt egen Coca-Cola
Hele sommeren kan man tage en tår af en særlig Blokhus-Coca-Cola. Den verdenskendte læskedrikproducent introducerer nemlig nu flasker med verdens mest populære rejsedestinationer trykt på – og Blokhus er blandt de udvalgte steder, der hyldes i den globale kampagne.
6. JUNI 2017: Den danske sommer er på vej, og det betyder for de fleste danskere, at det er tid til at rejse og holde ferie. For det er om sommeren, vi har de mest specielle og mindeværdige øjeblikke med hinanden. Det vil læskedrikproducenten Coca-Cola nu sætte fokus på med helt nye flasker, hvor verdens mest populære feriedestinationer er trykt på – og Blokhus er blandt de særligt udvalgte steder.
De første flasker kommer flyvende
Coca-Cola Danmark har valgt at gøre noget særligt ud af lanceringen af de nye sommerflasker.
Hos Coca-Cola er man glade for, at Blokhus og seks andre danske destinationer får deres bynavn på sommerens flasker og dermed bliver en del af den store globale kampagne.
– Vi har så mange fantastiske steder herhjemme, som fortjener at blive hyldet over sommeren. Derfor har vi udvalgt disse danske steder. Fælles for destinationerne er, at de er blandt nogle af landets mest populære feriebyer. Samtidig vil vi gerne hylde de købmænd, brugsuddelere og butikschefer, som er med til at sørge for, at danskerne kan slukke tørsten i en kold Coca-Cola hele sommeren, lyder det fra Peter Hædersdal, Senior Brand Manager hos Coca-Cola Danmark.
Vi vil derfor gerne invitere jer til at overvære begivenheden, når en drone med de danske Coca-Cola’er på onsdag den 7. juni lander i Blokhus.
Der vil være mulighed for gode billeder af de flyvende Coca-Cola’er når de lander kl ca. 12.30 i Blokhus ved Strandkiosken.
Forruden Blokhus hylder Coca-Cola også Bornholm, Hornbæk, Skagen, Svendborg, Marielyst og Klitmøller.
De nye flasker med bynavnene på bygger videre på den succesfulde kampagne ’Share a Coke’ fra 2013, hvor de mest populære danske pige- og drengenavne kunne findes på emballagen. Igen i år er fokus på at dele et mindeværdigt øjeblik med én, man holder af, men nu med ferie som omdrejningspunkt.
Flyv af sted til varmere himmelstrøg
I år har man også mulighed for at vinde en sommerferie til sin drømmedestination, da der samtidig lanceres en konkurrence med de nye ’Share a Coke’-flasker. Man deltager i konkurrencen ved at finde en Coca-Cola med sin favoritdestination og scanne en særlig konkurrencekode.
– De, som deler en iskold Coca-Cola i løbet af sommeren, har mulighed for at vinde en rejse, så de kan nyde en forfriskende Coca-Cola på deres yndlingsferiedestination et sted i verden, siger Peter Hædersdal.
De nye flasker med feriedestinationer på vil være at finde i de danske butikker og supermarkeder over hele landet fra juni 2017. Konkurrencen varer til og med 30. september. I Danmark bliver læskedrikke fra The Coca-Cola Company fremstillet af samarbejdspartneren Carlsberg Danmark.