Kalstrups Livsstilhus er klædt på til at give sommerens mange gæster og turister en særlig oplevelse i det 3.200 kvadratmeter store og mangestrengede livsstilhus med den markante placering på Torvet i Blokhus.
Her er mærkevarer inden for tøj og sko, outdoor fashion, interiør, delikatesser samt cafe, og det er krydret med muligheden for at gå på opdagelse i Galerie Wolfsens afdeling på 1. salen.
Sommer og shopping
Sommeren er nemlig ikke alene badevand, solskin og is – det er også tid til shopping og forkælelse.
– Vi er klar til at give vores gæster en oplevelse, og vi vil give dem en stemning af nærhed og et rart miljø. Med alt det, der sker i Verden lige nu, er det endnu mere vigtigt at vi står sammen, siger Per Kalstrup.
For Tine og Per Kalstrup er målet sammen med det serviceminded personale at give gæsterne lysten til at sætte tempoet ned og nyde omgivelserne, feriestemningen og koncentrere sig om det gode liv.
Det sker ved at møde kunderne, hvor de er, og som værter byde kunderne inden for som gæster.
Udstilling i galeriet
Og for første gang har Galerie Wolfsen en sommerudstilling – POP EYE NO 5, der viser værker inden for pop-art genren – i det godt 1 år nye galleri på livsstilhusets lige så unge 1. sal.
Da Tine og Per Kalstrup i påsken 2021 kunne åbne den 800 kvadratmeter nye udvidelse på 1. salen var Galerie Wolfsen også et vigtigt element, og planerne havde Kent Wolfsen og Per Kalstrup talt om i flere år forud, ligesom den nye afdeling hen over foråret har dannet ramme om flere små koncerter – flere end i 30 i påsken.
Med de mange forskellige oplevelser har Kalstrup Livsstilhus da også gæster fra blandt andet Aarhus og Silkeborg på dagsture for at opleve huset, der er beviset på, at man sagtens kan eje og overleve med en butik i en provinsby eller endda lille by som Blokhus, hvor Kalstrup Livsstilhus nu er klar til sommerens store rykind.