Nyheder
imported

Blokhus mediers beretning 2016

Endnu et år er ved at være gået, og inden vi springer ind i 2017, vil vi godt på Blokhus Mediers vegne sige tak til alle vores online følgere, læsere, annoncører, samarbejdspartnere og venner af Blokhus medier for et meget spændende år.

Kære alle

Endnu et år er ved at være gået, og inden vi springer ind i 2017, vil vi godt på Blokhus Mediers vegne sige tak til alle vores online følgere, læsere, annoncører, samarbejdspartnere og venner af Blokhus medier for et meget spændende år.

Med synlighed og effekt

Facebook

Vi har sat yderligere ind på Facebook.com/blokhusdk hvilket har resulteret i langt større interaktion end vi har turdet forestille os. I skrivende stund har vi nu knap 11.000 følgere på Facebook.dk/blokhusdk – og vi når ud til ca. 40.000 hver eneste uge, med vores opslag. Derudover er vi for alvor kommet udover stepperne med vores facebook-manager arbejde. Vi drifter nu 11 facebooksider – for virksomheder placeret i Jammerbugten og i Aalborg. Det har virkelig været en fornøjelse at samarbejde med de mange forskellige kunder; hvor vi løbende har aflagt besøg, taget billeder, lavet kampagner og sørget for, at de med deres facebooksider er blevet synlige, hvilket har givet effekt på bundlinjen. 

Videoproduktion

2016 har også været året, hvor vi har produceret ikke mindre end 34 spændende videoer; reklamefilm, produkt- og imagefilm samt store bosætnings- og turismekampagner. Gennem et særdeles spændende samarbejde mellem kunderne, Delsted Productions og Blokhus medier har vi haft mulighed for i endnu højere grad at få Nordjylland på landkortet. Allerede i skrivende stund er samarbejdet med Delsted Productions udvidet – og vi er i gang med at forberede og producere vores første animationsfilm. Vi er helt vildt stolte over samarbejdet med – hvad vi mener, er et af landets allermest kreative, dynamiske og dygtige – landsdækkende videoproduktionsselskaber, med base i Aalborg.

Online strategi

De online værktøjer, har haft afgørende betydning for vores offline strategi i 2016. Når vi ligger opslag op på de digitale platforme, kan vi tydeligt aflæse, hvad vores læsere gerne vil høre, vide mere om eller hvad de interesserer sig for, og på den måde har vi også bedre kunne tilpasse indholdet i avisen. Gennem kombinationen mellem vores online- og offline strategi er vi med til at skabe endnu større synlighed omkring Nordjylland –og i særdeleshed Blokhus.  Vi er fortsat Jeres avis, og derfor bruger vi også de online medier til at komme i dialog med Jer. Vi mødes med Jer – hvor I er.

”I 2017 vil vi i endnu højere grad tilpasse bureauet til, at vores læsere går på tværs af off- og onlinekanaler, og vi vil møde dem, hvor de er”

Blokhus avis

Vi ved, at folk hygger sig med vores avis, og det skal de også i 2017, hvor vi igen har planlagt 16 udgivelser. Vi er ikke først til at bringe den mest aktuelle historie, men vi er til gengæld Danmarks gladeste avis og én af Nordjyllands allerstørste aviser, og det vil vi fortsat være i 2017. Vi vil fortælle om de gode historier, de sjove oplevelser og de hyggelige stunder. Vi vil være turisternes, gæsternes og de lokales foretrukne medie.

Blokhus magasinet

I 2015 udgav vi for første gang Blokhus destinationsmagasin. Vi var glade for den store interesse og igen i 2016 udkom vi med vores 2. magasin – igen på 100 sider. Endnu mere begejstret. For selvom fokus for mange kan være på de online platforme i forhold til at orientere sig om et område, giver Blokhus magasinet et overskueligt og lettilgængeligt overblik – når gæsterne er i området. Vi forventer også at udkomme med Blokhus magasinet igen i primo forår 2017.

" 2017 blev året, hvor vi har givet læserne mulighed for at dyrke deres interesse for Destination Blokhus uanset hvor, hvornår og hvordan de ønsker det”

Erhvervsforeningen Destination Blokhus

I 2017 skal vi som byens mediebureau fortsat varetage Erhvervsforeningen Destination Blokhus markedsføring. Dette indbefatter, at vi fortsat vil samarbejde med dygtige samarbejdspartnere indenfor felter, vi ikke selv behersker. Det være sig annoncering gennem radiospots, annoncering i øvrige aviser i Danmark og en bredere omdeling af Blokhus avis, således vi i 2017 fortsat omdeler Blokhus avis til fortrukne ’hotspots’ i Aalborg.

En stor tak

Alt i alt ser vi tilbage på et år 2016 med smil på læben.  Vi glæder os allerede til at komme i gang med det nye år, så vi kan gøre det endnu bedre for vores læsere og ikke mindst vores kunder og gode samarbejdspartnere.

Rigtig glædelig jul & et godt og lykkebringende nytår

Vi ”læses” ved i 2017

Med venlig hilsen

Lotte Kande & Louise Kande

 

Læs om fantastiske oplevelser og events