Fordi de gode oplevelser er i fokus
Det betyder så meget, at de mange gæster og turister der besøger vores område føler sig hørt, set og får leveret en fantastisk service. Vi vil jo så gerne have, at de kommer igen. Det kan samtlige udlejningsbureauer i området skrive under på. Men hvad er den gode historie? – Hvad er den gode service? Og hvordan omfavner vi turisterne og gæsterne i området?
Tyskerne fik set EM Novasol/Dansommer
Vores servicetekniker Ole fra Blokhus måtte tænke alternativt, da han var ude i et sommerhus, med problemer med TV signalet, så der desværre ikke kunne vises tyske kanaler. Midt i en EM fodboldturnering var det selvfølgelig knap så heldigt, men det tyske ægtepar i sommerhuset tog det rigtig pænt, selv da Ole desværre måtte opgive kampen mod det manglende TV signal. Ole fik dog lidt ondt af ægteparret. Senere på dagen ringede han til dem og tilbød de kunne se kampen hjemme hos ham. De takkede pænt ja tak, og det betød så, at Ole og de tyske feriegæster sad hjemme i Oles stue og drak kaffe, fik friskebagte boller og senere delte en tysk øl. Vi synes, at det er SÅ fantastisk at Ole på den måde, åbner sit hjem for vores feriegæster! Vi er sikre på at de tyske feriegæster også har fået en ganske særlig ferieoplevelse med hjem, som de kan smile af i mange år.
– Berit Bøjstrup, Servicebureauleder, Novasol / Dansommer
Servicebesøg til alle vores gæster Admiral Strand Feriehuse
Hos Admiral Strand Feriehuse er vores egne servicemænd en vigtig spiller for at give vores gæster en god ferieoplevelse. Vores servicefolk sørger ikke blot for at sommerhusene er gjort klar til udlejning, de aflægger også alle vores gæster et besøg i starten af ferieugen. Her byder vi velkommen til sommerhuset og følger op på, om alt er som det skal være. Ved besøgene bliver eventuelle småproblemer, ønsker eller måske misforståelser ryddet af vejen med det samme og vi bliver kvitteret med smil fra vores gæster.
– Morten Kirk Clausen, Bureauleder, Admiral Strand Feriehuse
Samtalen med gæsterne er i fokus Sol og Strand Feriehusudlejning
God service handler om at forstå, at det ikke er et produkt, man giver gæsten, men noget der opstår i samspil med gæsten. Gæsten er aktiv medspiller. Derfor gør vi vores bedste for at møde gæsten på gæstens vilkår. Anmeldelsen fra Trustpilot viser dette:
” Excellent organisation with lovely houses and outstanding service! For many years we booked our holiday houses at Sol og Strand. We always had excellent facilities and the organization always helped us out with great service! Especially this year, Sol og Strand showed how amazingly customer oriented they are by pointing out how we could cancel our vacation for this year due to unfortunate circumstances, without losing our money. We want to thank the organization again and we definitely will book our vacations with this organization in the future”
– Jonna Kande, Destinationschef, Sol og Strand
Hvad er for os en god oplevelse…? Feriepartner Blokhus
Når vores kære lejere kommer på afrejse dagen med vin og slik til ens egne børn, udelukkende fordi gæsterne føler sig mere end bare gæster. En sådan oplevelse havde jeg for nylig med en gæst fra Tyskland som er meget fodbold interesseret, og han har igennem mange år holdt ferie i Blokhus. Som altid kom han på kontoret og snakkede fodbold. Det er altid hyggeligt, men så slog det mig, at jeg den kommende lørdag skulle ud og se Jammerbugt FC spille kamp i 2. Division på Sparekassen Vendsyssel Arena i Pandrup. Jeg tilbød Ernst at han kunne tage med til sponsor Spisning og efterfølgende kamp. Det blev en succes! Jeg hentede Ernst kl 13.00 i deres lejede sommerhus i Blokhus og efter Spisning, bold og et par fadøl blev han afleveret på adressen. En skøn oplevelse sol viser, at vi gør mere for at gøre flere glade og elsker at give dem gode oplevelser i Blokhus.
– Palle Steen Holmbech, Sommerhusudlejer, Feriepartner