Det var Destination Blokhus der havde indkaldt medlemmer og ikke medlemmer til et info møde, hvor man blandt andet hørte om et forestående kursus forløb for ejere og medarbejdere om værtsskab og kundeservice.
– Der er er ingen tvivl om at skal Blokhus skille sig ud fra vore konkurrenter skal vi være skrape på disse områder, fortæller formanden for Destination Blokhus, Preben Jacobsen.
De over 50 fremmødte fik en kort introduktion af Karina Beck fra VisitNordjylland, og herefter var det Merete Bergman Smit fra firmaet Bergman Smit Training der havde et indlæg om værdien af aktivt arbejde med værtsskab og kundeservice.
Indlægget inspirerede samtlige fremmødte og der var mange der samme aften tilmeldte sig det videre forløb for både indehaver samt medarbejdere.
Niels Jørgen Jensen fra Fårup Sommerland, havde ligeledes et indlæg hvor han fortalte om sommerlandets store satsning på aftens hovedemne. Og han var ikke i tvivl.
– Vi tog for nogle år siden den beslutning at vi ville dette, og det har givet pote i form af øget indtjening og en klar vækst i antallet af besøgende gæster.
De fremmødte fik også en kort orientering om hvad der lige nu rør sig i Destination Blokhus med hensyn til aktiviteter, markedsføring og foreningens politiske arbejde.
– Vi havde inviteret alle, også virksomheder som ikke er medlemmer, så vi kan få spredt budskabet om Destination Blokhus´s arbejde og ambitioner, fortæller Preben Jacobsen
Han håber at dette vil få flere virksomheder til at bakke op om Destination Blokhus, så man får endnu flere muskler til at markedsføre Blokhus og Hune området.
Destination Blokhus er en erhvervsforening for virksomheder i Blokhus, Hune og Saltum. Formålet med foreningen er at gøre området endnu mere attraktivt som fritids- og turistområde.
– Jo flere gæster vi kan få hertil, jo bedre går vore allesammens forretninger, slutter Preben Jacobsen