Nyheder
imported

Blokhus medier kigger tilbage på 2015

 ”Vi er ikke bare stolte, men vi er også overvældede over den stigende interesse. Det hænger naturligvis sammen med, at vi i 2015 i endnu højere grad har tilpasset bureauet til, at vores læsere går på tværs af off- og onlinekanaler, og vi vil møde dem, hvor de er.”

Tekst: Blokhus medier – Foto: Poul Nymark

Kære alle

Endnu et år er ved at være gået, og inden vi springer ind i 2016, vil vi godt på Blokhus mediers vegne sige tak til alle vores online følgere, læsere, annoncører, samarbejdspartnere og venner af Blokhus medier for et meget spændende, initiativrigt og ikke mindst udfordrende år.

Rådgivning og service hvad enten det drejer sig om kommunikation, information, strategi eller annoncering

Man kan uden overdrivelse konstatere, at det har været et 2015, hvor der på redaktionen igen i år er sket en del.

Vi har sat yderligere ind på Facebook.com/blokhusdk hvilket har resulteret i langt større interaktion end vi har turdet forestille os. I skrivende stund har vi nu knap 8500 følgere på Facebook.dk/blokhusdk – og vi når ud til ca. 33.000 hver eneste uge, med vores opslag.

Vi har også investeret rigtig meget tid og kræfter i www.blokhus.dk, der i november gik i luften med helt nyt design – indeholdende videoelementer, facebookimplementering, instagramhenvisning, bloggerunivers, bedre oversigt over nyheder, bedre annoncemuligheder og meget mere. Implementeringen og lanceringen af vores helt ny hjemmeside kunne umiddelbart godt virke som en ligetil proces – men vi tør godt afsløre, at det har det bestemt ikke været. Derfor "roder" vi stadig indimellem, men vi arbejder fortsat og løbende med at sikre vores mange brugere, at de får inspiration og information om aktiviteter, begivenheder og nyheder i området.

2015 blev også året, hvor Blokhus medier indgik et spændende samarbejde med de dygtige mænd – Daniel Hermansen  og Steffen Krogsgaard –  fra ‪‎Delsted ‪P‎roductions. Sammen har vi lavet strategi for 2016, hvor vi skal  lave nogle rigtige spændende reklamefilm, produkt- og byvideoer. Vi bruger hinandens vigtigste kompetenceområder og guider vores kunder gennem hele forløbet fra idéudvikling til videoproduktion. Vi er helt vildt stolte over det nye samarbejde med – hvad vi mener, er et af landets allermest kreative, dynamiske og dygtige – landsdækkende videoproduktionsselskaber, med base i Aalborg.

De online værktøjer, har haft afgørende betydning for vores offline strategi i 2015. Når vi ligger opslag op på de digitale platforme, kan vi tydeligt aflæse, hvad vores læsere gerne vil høre, vide mere om eller hvad de interesserer sig for, og på den måde har vi også bedre kunne tilpasse indholdet i avisen, og lagt strategi for hvilke øvrige produkter vi i 2016 skal tilbyde vores turister, gæster og lokale. Vi er jeres avis, og derfor bruger vi også online medierne til at komme i dialog med vores læsere.

 ”Vi er ikke bare stolte, men vi er også overvældede over den stigende interesse. Det hænger naturligvis sammen med, at vi i 2015 i endnu højere grad har tilpasset bureauet til, at vores læsere går på tværs af off- og onlinekanaler, og vi vil møde dem, hvor de er.”

I 2014 gav vi vores eftertragtede og meget læste avis et stort løft. Dette har vi også i 2015 fulgt op på og holdt ved. Vi ved, at folk hygger sig med vores avis, og det skal de også i 2016. Vi er ikke først til at bringe den mest aktuelle historie, men vi er til gengæld Danmarks gladeste avis og én af Nordjyllands allerstørste aviser, og det vil vi fortsat være i 2016. Vi vil fortælle om de gode historier, de sjove oplevelser og de hyggelige stunder. Vi vil være turisternes, gæsternes og de lokales foretrukne medie og vi vil gerne vise dem på vej og fortælle om aktiviteter og nyheder for hele destinationen.

"2015 blev altså året, hvor vi for alvor har givet læserne mulighed for at dyrke deres interesse for Destination Blokhus uanset hvor, hvornår og hvordan de ønsker det.”

Blokhus medier – navnet er slået fast

Efter vi i oktober 2014 blev etableret som selvstændigt mediebureau – Blokhus medier – , er vores  brede vifte af produkter og ydelser kun blevet større. Vi kan hjælpe med at sikre et solidt afkast på vores annoncørers marketinginvesteringer. Vi styrker dette i 2016, og vi er et mediebureau med stærke kompetencer og høj service indenfor rådgivning, planlægning og medieindkøb.

Erhvervsforeningen Destination Blokhus

I 2016 skal vi som byens mediebureau fortsat varetage Erhvervsforeningen Destination Blokhus markedsføringsbudget. Dette indbefatter, at vi fortsat vil samarbejde med dygtige samarbejdspartnere indenfor felter, vi ikke selv behersker. Det være sig radiospots, annoncering i øvrige aviser i Danmark og en bredere omdeling af Blokhus avis, således vi i 2016 også bliver omdelt til fortrukne ’hotspots’ i Aalborg.

En stor tak

Alt i alt ser vi tilbage på et år 2015 med smil på læben.  Vi glæder os allerede til at komme i gang med det nye år, så vi kan gøre det endnu bedre for vores læsere og ikke mindst vores kunder og gode samarbejdspartnere.

 

Rigtig glædelig jul & et godt og lykkebringende nytår

Vi ”læses” ved i 2016

 

Med venlig hilsen

Lotte Kande & Louise Kande

Læs om fantastiske oplevelser og events