Nyheder
imported

Hotel Fårup vinder indpas

Intet mindre end fem ud af fem mulige stjerner har det nye nordjyske hotel opnået i løbet af sine første tre levemåneder.

Hotel Fårup får fabelagtig modtagelse

Intet mindre end fem ud af fem mulige stjerner har det nye nordjyske hotel opnået i løbet af sine første tre levemåneder.

Fårup Sommerlands nye hotel, Hotel Fårup, er kommet rigtig godt fra start. Det vidner en lang række anmeldelser på TripAdvisor, verdens største rejsewebsted, om.

Totalt 56 anmeldelser er i løbet af hotellets korte levetid blevet lagt ind på det internationale rejsewebsted. En anmeldelse indeholder både en skriftlig evaluering samt en karakter fra 1-5. Hotel Fårup opnår fem ud af fem mulige ”stjerner”.
– Det er med en vis stolthed, vi kan konstatere, at vi opnår fem ud af fem mulige ”stjerner” på TripAdvisor. Vi har fra byggeriets start naturligvis været fokuseret på, at Hotel Fårup skulle blive et eminent hotel, hvor service og faciliteter lever op til den standard, vores gæster ellers er vant til i Fårup Sommerland. Men som med alt andet nyt har vi naturligvis været spændte på modtagelsen i opstartsfasen. Derfor er det også ekstra glædeligt, at vi oplever, at gæsterne synes om vores nye resort-koncept, siger Søren Kragelund, administrerende direktør i Fårup Sommerland.
Blandt de mange anmeldelser ses blandt andet følgende udtalelser:

”Jeg har kun rosende ord – lige fra vi kom. Engagererede, servicemindede unge mennesker og et lækkert nyt hotel, hvor særligt børnene hyggede sig med personalet. Jeg vil gerne anbefale alle at besøge Hotel Fårup.”

”Så skønt og afslappende hotel med god ro, til trods for at hotellet er fyldt med børn og lige midt i Fårup Sommerland. Lækker mad, lækre værelser og sidst, men ikke mindst, det mest fantastiske personale. Vi vender helt sikkert tilbage igen næste år…”

Læs om fantastiske oplevelser og events